Мої педагогічні вершини

                         Мої педагогічні вершини

Даруй себе дітям! Будь терп­лячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.
Ш.Амо­нашвілі



Регіон: Україна, Запорізька область, Веселівський район, с.Корніївка
Місце роботи: КЗ "Корніївська ЗОШ І - ІІІ ступенів"

Посада: вчитель англійської мови
Освіта -   три вищі 
         Закінчила Запорізький державний університет у  1992 році, Запорізький національний університет у 1998 році і в 2012 році
          Спеціальність – „Філолог. Викладач англійської мови та літератури” 

Категорія: вища кваліфікаційна категорія
   Грамоти: 2001 р. - Грамота відділу районної освіти за успіхи, досягнуті в навчанні та вихованні учнів
2006 р. - Грамота відділу районної освіти за успіхи в навчанні і вихованні підростаючого покоління  
2011 р. - Грамота відділу районної освіти за багаторічну сумлінну роботу, високий професіоналізм, активне впровадження в навчальний процес інноваційних технологій
2013 р. - Грамота відділу районної освіти за вагомий особистий  внесок у розвиток позашкільної освіти Веселівського району, за високу професійну майстерність, якість організації і участі в районному фестивалі – огляді “Таланти твої, Запорізький краю!” у рамках Всеукраїнського відкритого фестивалю дитячої художньої творчості “Єдина родина”
2015 р. - Грамота  відділу освіти, молоді та спорту  Веселівської районної державної адміністрації переможцю районного етапу обласного фестивалю– огляду дитячої та юнацької творчості “Таланти твої, Запорізький краю!” в номінації “театральне мистецтво”

Проблемна тема: Інноваційні технології як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови»


Педагогічне кредо: Щоб дати учням іскринку знань, треба самому ввібрати ціле море"

Життєве кредо: Бути позитивним тут і зараз

Провідна ідея педагогічного досвіду: Використання інноваційних технологій як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови» полягає в створенні умов для розвитку і самореалізації учнів,  підвищенні мотивації навчання, активізації пізнавальної активності учнів, оволодінні найбільш продуктивними методами навчально – пізнавальної діяльності 

Мета діяльності: активізація,  підвищення інтересу й загальної мотивації до навчання завдяки використанню  інноваційних технологій подачі інформації, формування вмінь та навичок для здійснення творчої діяльності

Актуальність: ефективне поєднання інноваційних технологій і традиційних методів на уроках англійської мови дадуть змогу отримати бажаний результат: зацікавлення предметом і високий рівень засвоєння знань, підвищення мотивації та пізнавальної активності, індивідуалізація  навчання, інтенсифікація самостійної роботи учнів, інформатизація навчального процесу

Науково - теоретичні засади досвіду: питання використання інноваційних технологій на уроках порушували в своїх  дослідженнях такі науковці як А.Нісімчук, О.Падалка, П.Лузан, В.Манько, Л.Нестерова, Г.Романова, О.Шпак,Т.Захарчук, В.Телячук, О.Лесіна. Методичні розробки інноваційних педагогічних технологій цікаво представлені  І.Дичківською, А.Гончаровою, О.Чалою, Л.Торяник

Творчі досягнення:   Розробки: відкритих уроків,  виховних заходів, позакласних заходів з предмета, тести,  збірка кросвордів  та чайнвордів для уроків англійської мови, мовне портфоліо для учнів, авторська програма  

Рекомендації: пам’ятка “Робота з мовним портфоліо на уроках англійської мови”

Буклети: «Використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської мови», «Використання інформаційно—комунікативних технологій навчання на уроках англійської мови», узагальнення досвіду роботи, робочі зошити для відкритих уроків  та проведення майстер—класу “Ways of motivating pupils”

Презентації: “Magic world of universe”, “Flowers’ carnival”, “Our beautiful planet. Can we save it?”, “Ways of motivating pupils,”  “Інтерактивні технології на уроках англійської мови”, “Робота з обдарованими учнями на уроках англійської мови та в позаурочний час”,“Розвиток творчих здібностей обдарованих та талановитих школярів у драматичному гуртку


Методична діяльність:  
Виступи:  «Форми організації самостійної роботи на уроках іноземної мови» (РМО), «Організація індивідуальної роботи, яка забезпечує розвиток творчої особистості” (РМО),  “Основні напрямки організації діяльності вчителя щодо вироблення вмінь у використанні ІКТ”(РМО), “Розвиток інноваційної особистості учня засобами методу мовного портфоліо як дієвого інструменту гуманістичного навчання англійської мови” (педрада) 

Професійні конкурси: шкільний педагогічний конкурс “Мої вчительські вершини”

Висвітлення досвіду: засідання педрад, виступи на конференціях вчителів, майстер-клас для вчителів англійської мови, вчительський блог, сайт Заповікі  

Технології діяльності: Педагогічні технології у викладанні: інноваційні, інформаційно-комунікативні, інтерактивні, ігрові, особистісно-зорієнтовані, технології диференціації

Форми та методи роботи: наочні методи, інтерактивні методи, метод  мовного портфоліо, метод проектів, індивідуальна, парна та групова робота, словесні, рольові ігри, комунікативний метод, натуральний метод, перекладні методи, прямі методи

Методичні прийоми:“мозковий штурм”, “дерево рішень”,“чарівний клубочок мудрості”, мережа”, “криголам”, “займи позицію”, “навчаючи—учуся”, незакінчене речення, мікрофон”, “асоціативний кущ”, акваріум, ланцюжок, рейтинг

Методичні знахідки: використання  інноваційних засобів навчання, що стимулюють дитячу   активність, відкривають шляхи до творчості, виступають засобом мотивації навчального процесу, розвивають уміння самостійно знаходити та аналізувати інформацію

Типи уроків з використанням інноваційних технологій:  урок—дослідження, урок - конкурс, урок - казка, урок захисту проектів, урок - практикум, урок - презентація, урок - подорож, інтерактивний урок


Немає коментарів:

Дописати коментар